Dětský maškarní rej

14.01.2017 18:03

Dětský maškarní rej aneb Ztratili se trpaslíci!

Krásnou sobotu jsem strávila s dětmi na tradičním maškarním reji. Tančili jsme všichni non stop tři hodiny, vynikajícím pomocníkem nám letos byl Gladiátor se dvěma tanečnicemi! Já musela hledat nějakého trpaslíčka k tanci, ale bohužel, letos nebyl žádný. Ulovila jsem tedy sultána, pak rytíře a piráta! Největší zastoupení měla Elsa a Anna. Když na konci diskotéky zazněla konečně hlavní píseň z Ledového království, tančily opravdu všechny holčičky!!

Proběhly soutěže o nejkrásnější maškaru a nejzdatnějšího tanečníka, ale umíte si představit, že by nějaké dítko nebylo nej??? :-) Odměněny byly všechny děti, tak, jak je to na akcích našeho spolku Karabina zvykem.

Jednu sérii písniček museli tančit i rodiče, odměnu za výdrž ovšem dostaly zase děti.

Jsem ráda, že se děti bavily, že mohly jednou za rok zase řádit a tančit. Masky měly úplně všichni a dokonce i někteří rodiče ! Aspoň jsem v tom nebyla za Sněhurku sama :-)

Děkuji skupině Dancing Crackers za program a budeme se na ně těšit třeba na Babím létě v září.

Fotografie si můžete prohlédnout ve fotogalerii.


Díky moc, že Jana s Hankou dělaly dětem občerstvení, že Jana malovala dětem masky na obličej a všem dospělákům, kteří dopřáli svým
ratolestem krásnou zábavu. O to víc, že vše děláme bez jakékoli podpory obce, ve svém volném čase, ale pořád stejně rádi a s nadšením.

Naší odměnou jsou úsměvy dětí.

Díky a všem Maškarám ZDAR!                          

Za členy spolku Karabina a dobrovolníky

předsedkyně  Zdenka Gabrielová

F


alias Sněhurka :-)